FAQ
Dodaný tovar je poškodený, čo mám v tomto prípade robiť?
V prípade, že ste obdržali poškodený tovar, kontaktujte nás prosím na telefónnom čísle +421 911 012 191 alebo na office@candystore.sk pre okamžité vybavenie reklamácie.
Aké sú dadacie lehoty ?
Tovar doručujeme prostredníctvom kuriérskej služby DPD. Tovar je doručený do 2 pracovných dní od expedície z nášho skladu v prípade, že tovar máme na sklade. O dodaní objednávky Vás bude kuriér vopred informovať prostredníctvom SMS, pričom je možné dohodnúť sa na čase, ktorý Vám najlepšie vyhovuje.
Kuriér DPD - platba kartou 3,5 €
Kuriér DPD - bankovým prevodom 3 €
Kuriér DPD - platba na dobierku 3,5 €
Pri nákupe nad 50 € doprava ZDARMA.
Je na Vašej stránke stanovená minimálna objednávka?
Minimálna hodnota objednávky je 0 € vrátane DPH bez poštovného a balného.
Môžem svoju objednávku po jej odoslaní ešte zmeniť?
Po obdržaní vašej objednávky vám bude zaslané e-mailové potvrdenie. Objednávky sa spracovávajú každý večer a v následujúci deň sa tovar odosiela. Pokiaľ budete schopný nás kontaktovať pred ukončením pracovnej doby v daný deň, kedy ste objednávku odoslali, bude možné ju zmeniť.
Môžem objednať tovar v rámci veľkoobchodného odberu?
Áno, pre väčšie objednávky nás prosím kontaktujte osobne k dohodnutiu veľkoobchodných cien.