Domov / FAQ

FAQ

Dodaný tovar je poškodený, čo mám v tomto prípade robiť?

V prípade, že ste obdržali poškodený tovar, kontaktujte nás prosím na telefónnom čísle +421 911 012 191 alebo na office@candystore.sk pre okamžité vybavenie reklamácie.

 

Aké sú dadacie lehoty ? 

Tovar doručujeme prostredníctvom kuriérskej služby DPD. Tovar je doručený do 2 pracovných dní od expedície z nášho skladu v prípade, že tovar máme na sklade. O dodaní objednávky Vás bude kuriér vopred informovať prostredníctvom SMS, pričom je možné dohodnúť sa na čase, ktorý Vám najlepšie vyhovuje. 

Kuriér DPD - platba kartou   3,5 €

Kuriér DPD - bankovým prevodom   3 €

Kuriér DPD - platba na dobierku   3,5 €

Pri nákupe nad 50 € doprava ZDARMA. 

 

Je na Vašej stránke stanovená minimálna objednávka?

Minimálna hodnota objednávky je 0 € vrátane DPH bez poštovného a balného.

 

Môžem svoju objednávku po jej odoslaní ešte zmeniť?

Po obdržaní vašej objednávky vám bude zaslané e-mailové potvrdenie. Objednávky sa spracovávajú každý večer a v následujúci deň sa tovar odosiela. Pokiaľ budete schopný nás kontaktovať pred ukončením pracovnej doby v daný deň, kedy ste objednávku odoslali, bude možné ju zmeniť.

 

Môžem objednať tovar v rámci veľkoobchodného odberu?

Áno, pre väčšie objednávky nás prosím kontaktujte osobne k dohodnutiu veľkoobchodných cien.